Tuesday, October 20, 2009

What The Heck?..

New post..~! Ahaks.. Baru je ader post pagi tadi.. Tapi nevermind la.. Blog aku so suka hati dekat aku la nak update bila..!! As long as aku ader story dan ader mood nak update so aku update la..

Xtahu nak story aper dalam entri neyh.. Nak wishing gudnite nanti kalau ader yang baca waktu pagi tetido plak.. So.. Aku nak citer sket jer untuk hilangkan borink yang sedang melanda aku neyh..

***The story begins... (macam wat novel fundamental of it la plak..)

Aku kuar dengan Sukrey.. Amir.. Dan Juga HBK Haikal Budak Kalumpang. Just kuar jap pegi CyberCafe di Bagan Serai.. Kuar2 chill out macam 2 jer.. N then pegi makan.. Borinknyer idop ko zul.. huhu..

B4 balik umah g umah sukrey amek lappy jap coz tggalkn dekat umah dier tadi.. Lappy dier plak ader dekat umah aku neyh sebab windows xp dier x activate lagi.. Tapi dah setel dah.. Kaching2.. RM70 kot.. Ahaha.. TAPI..!! Kawan2 nyer price ajak tengok punggung panggung wayang dah ler.. :D Wink2..

Pastuh plak chatting dengan mamat market dalam Politeknik Ungku Omar.. X lain x bukan Nazirul Mubin.. Ahaha.. Kepada yang xkenal saper dier makhluk tuh neyh aku dah attached ke dalam entri neyh..

Sori big bro.. Ko hensem sangat.. Sebab tuh aku exposed gambar ko..!!

Mamat macho tuh kalau korang silap tengok korang mungkin akan cakap blah kiri(perasan jap) tuh...~!!! Hakikatnya blah kanan la..

Dah exposed gambar dier..!!? Kita letak plak screenshot chatting tadi..

Klik image untuk besarkan..

Huhu.. Masalah hacker plak neyh.. Ader graphic kad n xde la.. Intel la.. Macam2 la ko neyh mubin.. Xpenahnye x mengarut.. Tapi.. Layannnnnzz...

Next.. Repair activation windows xp sp2 progol plak.. Huhu.. Banyak ragam arr ko neyh acer.. Abis virus DownADup(conficker neyh) ko masuk plak masalah activation.. Dah abis activation ko libatkan aku plak dengan SATA.. Nasib baik laptop neyh leh disable SATA.. Kalo xmalam neyh jadi hantu raya la aku...

Don't call me Hacker!! Call me Zul.. Aku bukannye pandai hack - Dedicated to Shukur

And bertambah borink lagi.. Neyh huh.. Tali gantung laptop.. Saper2 yang pakai laptop ader security lock bleh la beli tali gantung neyh.. Sekurang-kurangnya ianya akan membantu 51% jer dalam keselamatan laptop anda.. Aku kasi 51% jer rating sebab masih boleh dicuri.. Huhu.. Xnak ilang laptop simpan dalam balai polis.. Kalau hilang gak pakai jer lah desktop.. Sekian..


Finished..!! Itu jer lah ending entri kali neyh.. ch0w..!!!

0 Komen: