Monday, October 19, 2009

Demam Situasi..?!!

Huhu.. Demam paling pelik yang xpernah wujud dalam alam semesta ciptaan tuhan neyh sedang melanda diriku.. Nope.. Nothing to say but i'll be 'there' soon.. What is meant by 'there'..?

Hurm.. Soon.. or later.. Aku akan memulakan pekerjaan dalam sektor awam sebagai juruteknik komputer.. Nothing to say but maybe one day i'll be 'there' too as a programmer.. Hihi.. Saper cakap aku berhenti politeknik aku akan jauh dengan cita-cita aku?..

Demam aku neyh since minggu lepas xbaik2 lagi neyh.. Aku xtahu dah nak wat aper.. Makan ubat piriton overdose 2biji pown still xbaik lagi neyh.. Xkan aku nak telan petrol baru baik kot.. Huhu..

Dah la arineyh aku xpegi medical check-up.. So, sok la kena pegi plak.. Malam neyh sure kena bising jap.. Layannnn...

Xtvt minggu neyh memang boring giler mmandangkan ada rakan2 yang dah blah ke institusi masing2.. Tinggal dekat kampung neyh bbrapa orang jer rakan2 yang boleh ajak kuar makan angin.. Huhu.. Ptg neyh ekk...

Pagi tadi plak bangun pukul 11.29 pagi.. Terkejut plak aku bangun lambat2 mcm neyh(matahari lagi terkejut coz baru jmpa aku.. Ahaha...)... Xpe2.. Pakai reason headache jer bangun lambat2 neyh...

On jer laptop pagi tdi teros download Windows XP SP2 Untouched version untuk repair windows sukrey neyh.. Huhu.. CD xde macam neyh la.. Penat mendownload...

Sori pak cik Bill Gates..~! Mahal la pakcik nyer produk tuh..~!!!! Download jer ehh...

Then, aku ngah tunggu la download neyh abis.. Bila nak abis jang oiiiii.. Penat den menunggu neyh...~!! Dah la aku ngah demam.. Tapi.. Sabar je lah.. Benda free pastuh nak cepat then menyumpah2 plak nnti orang cakap aku sengal lak.. Huhu...

Currently play song.. Liyana Jasmay - Aku Tak Percaya Cinta.. Sengalnyer aku bila pasang lagu neyh.. Don't angry my fren..~!! Huhu.. Baru aku tahu arineyh aku sengal.. Normal.. Demam.. Hik3x...

Jangan cakap aku sengaja pasang lagu neyh..~!!!

Jap tadi plak ader awek chat ngan aku... Huhu.. Awek mana ekk?..!! Ahaks..!! Aku xde awek.. Aku bukan market pown.. Hihi.. Lama gak la xdengar citer awek neyh.. Thanks ya.. Thanks for borrowing me ur 'Novels'.. Dier xbaca blog aku neyh pown.. Kepada yang tahu saper.. Senyum je lah.. Lebih2 sekeh kang...~!!!!

Download Done..~!! Need to extract this..

Got to go guys.. Thanks to all my fren.. Wishing me luck soon.. And hopefully we'll meet again.. Cheerio.. 73.. Opps.. Silap blog plak.. 73 tuh dkt blog sbelah..

Ops.. Lupa plak.. Cantik xtemplate baru neyh..?? Credited to pyzam for its code and credited to me for modifying its code.. Hik3x... Ch0w...



0 Komen: