Sunday, October 11, 2009

Exposed!!

Huhu.. Akulah blogger yang paling boring diaabad ini. Update blog sesuka hati. Ahaha. Aku tahu ada 2-3 orang reader sahaja dan yang lain2 xsengaja memasuki blog aku neyh. Terima kasih atas lawatan anda..!!

Ntah la.. Sejak putus cinta harapan neyh aku xde idea la nak update blog. So, sekarang aku nak post gambar sahaja. Hik3x.. Uncensored pown ader.. **Tpi dah kena censored..

Sumber gambar adalah daripada nokia 6600 aku sbagai seorang photographer amatur.. Hik3x.. Semuanya amatur lah.. Radio amatur pown sma..

Gambar rakan-rakan yang aku xkenal masa MSK di PUO. Yang depan neyh roommate aku.

Gmbar kelas linux di PUO. Huhu.. Redhat 2 masalah betol la..

Gambar roommate aku a.k.a Abang Hensem. Nak no tepon sila cari aku. Still single.

Gambar roommate aku gak. Nama nyer Azizzudin (Bukan nama sebenar). Aku xpaham la naper dier ader atas 2?..??

Sapa punya Icom V-8000 neyh. Hurm. Monitoring kerian.

Gambar AA pown nk letak dlm neyh. Hik3x.. Jangan jelez.. Nanti pegi amek RAE.

Wifu?.. Jangan marah ehh bang.. Nakal sket..

Compaq Presario CQ40-141TU In Action.. Hurm.. Aku ingatkan ngan echolink tadi..

Perpekstif lappy ku. Intel Core 2 Duo P7350 with Genuine Windows Vista Home Edition. Tapi naper la aku downgrade ke Windows XP?

1 Komen:

Anonymous said...

Dildo Amateur Sex

Sexflatrate Blog

Dildo Dominas